Spremni za futbolj

Vedran Bego, Iva Šulentić, Ivo Tudorić

Ususret Svjetskom nogometnom prvenstvu u Rusiji najveći maloprodajni lanac u Hrvatskoj, Konzum, i Jägermeister, najprodavaniji biljni liker na svijetu, udružili su snage i ove godine zajedno navijaju za hrvatsku nogometnu reprezentaciju pod sloganom ‘Spremni za Futbolj’.

Na terasi Swanky Monkey Gardena, jednoj od najljepših u Zagrebu, predstavljena je suradnja koja uključuje prodaju posebnog ‘navijačkog’ izdanja Jägermeister boce ekskluzivno u Konzumovim prodavaonicama. Tako se 0,7l boca Jägermeistera, čija je standardna etiketa zamijenjena posebno dizajniranim vizualom s hrvatskim obilježjima pojavila u posebnoj ediciji od 20 tisuća komada.

Navijačice i navijači Vatrenih iskoristili su predstavljanje kao zagrijavanje za predstojeće utakmice u društvu s legendarnim Silvijem Marićem.

Spremni za futbolj   (7)

“Veliko nam je zadovoljstvo što je Jägermeister, naš dugogodišnji partner, ove godine izabrao upravo Konzum kao ekskluzivno mjesto prodaje posebne edicije navijačke boce te nam tako pružio priliku da se udružimo uoči najvažnijeg događanja u godini i zajedno otvorimo sezonu navijanja za hrvatsku nogometnu reprezentaciju. Kako bi navijanje bilo još uzbudljivije pripremili smo razne navijačke rekvizite i osigurali široku ponudu Hrusty čipseva i grickalica “, izjavio je Vedran Bego, Senior voditelj kategorije pića u Konzumu.

Spremni za futbolj   (6)

Voditeljica Iva Šulentić pobrinula se za odličnu atmosferu, dok je za glazbeni ugođaj tijekom večeri bio zadužen Bizzo Bodega.

Ivo Tudorić, brend menadžer Jägermeistera za Hrvatsku, ovom je prilikom izjavio: “Jägermeister je jedno od rijetkih pića za koje ne možemo reći da je žensko ili muško, već u njemu, kao i u nastupima hrvatske reprezentacije na kontinentalnim i svjetskim nogometnim smotrama, oba spola podjednako uživaju. Njegujući izravnu komunikaciju s našim potrošačima uvijek se trudimo voditi računa o njihovim željama i očekivanjima. Zato smo se i ove godine uoči svjetskog nogometnog prvenstva potrudili osigurati novi izgled boce koji će dodatno ‘začiniti’ gledanje svake utakmice i potaknuti želju za navijanjem. Drago nam je što je Konzum prepoznao atraktivnost posebne navijačke edicije boce i osigurao svojim kupcima ekskluzivnu mogućnost kupnje u svojim prodavaonicama“.

Spremni za futbolj   (5)

Iako je svima želja uživo gledati nastup hrvatske nogometne reprezentacije većina će ostati ispred malih ekrana. No, to i nije tako loše pogotovo za sve one koji budu sretne ruke i u nagradnoj igri ‘Nekima vruća tribina, a nekima morska hladovina‘ osvoje sedmodnevno ljetovanje na našem plavom Jadranu. (Promo)

OSTALI SPORTOVI
Tagged with: