KHL Medveščak Zagreb ekskluzivno u prodaju pušta 50 sezonskih ulaznica za KHL sezonu 2014./2015., a od kojih će prihod u cijelosti ići za pomoć stanovnicima koji žive na područjima pogođenim poplavama u Republici Hrvatskoj i regiji. Klub će posebno za ovu priliku donatorima, odnosno kupcima ovih 50 dodatnih sezonskih pretplata, omogućiti da izaberu bilo koje slobodno mjesto u dvorani, a ne samo ona koja su do sada ponuđena u kontingentima sezonskih mjesta.
Ulaznice se kupuju tako da se novac u vrijednosti sezonske ulaznice uplaćuje na račun Hrvatskog Crvenog križa, a potvrda o uplati dostavlja na e-mail adresu kluba. Nakon što je uplata evidentirana, kupcu, u ovom slučaju donatoru, bit će izdana sezonska iskaznica.
Ovih 50 posebnih sezonskih iskaznica i mjesta u dvorani Doma sportova, bit će posebno označene kako bi bilo vidljivo da je riječ o donatorskom mjestu.
”Protiv prirode se ne možemo boriti, ali zato možemo i moramo pomoći jedni drugima. Želimo da oni koji pomognu dobiju simboličnu zahvalu, a to je u našem slučaju sezonska ulaznica i mogućnost da prate nase utakmice s mjesta koja sami odaberu”, izjavio je Ranko Vučinić, glasogovornik Medveščaka te dodao:
”Ne smijemo niti zaboraviti kako i povlačenjem vode naša solidarnost ne može i ne smije prestati! Tek tada morat ćemo pomoći da vratimo život u nastradala područja! Mi u Medveščaku želimo i moramo pomoći u tome i nema sumnje da će naši navijači kao i u mnogim situacijama dosad u tome sudjelovati!”
Kako donirati?
Iznos u vrijednosti 1.500 kuna kao donaciju za stradalo stanovništvo i poplavljena područja regije uplatite općom uplatnicom ili internet bankarstvom na broj računa IBAN: HR 6923400091511555516 poziv na broj 08* (primjer internet uplate i opće uplatnice).
*Prilikom uplate iz inozemstva koristite SWIFT: PBZGHR2X
Što učiniti nakon što sam donirao novac od sezonske pretplate Crvenom križu?
Skeniranu potvrdu uplate – uplatnicu ili bankovnu potvrdu pošaljite na tickets@medvescak.com. Nakon što je vaša potvrda zaprimljena dobit ćete e-mail potvrdu s rednim brojem, a vaša uplata odlazi na provjeru.
Što nakon provjere i kada mogu očekivati daljnje informacije?
Nakon što je vaša donacija potvrđena dobit ćete e-mail sa svim informacijama o mogućnosti odabira mjesta i preuzimanju svoje sezonske iskaznice.
KHL Medveščak Zagreb koristi ovu priliku kako bi zahvalio svima koji su do sada na bilo koji način sudjelovali u prikupljanju pomoći stanovništvu ugroženom poplavama te svima koji će pomoći kupovinom posebne sezonske ulaznice.
Za više informacija o tome kako pomoći posjetite: Medvjedi pozivaju: Pomozimo stanovnicima ugroženim poplavama! (Foto: www.hck.hr)
Uključio se i Dinamo!
Dragi naši, dobroj volji, solidarnosti i nesebičnosti naših sugrađana koji su se u kratkom roku organizirali i pomažu žrtvama poplava u Slavoniji, pridružuje se i Dinamo. Nadamo se da će i naša novčana donacija te donacije u proizvodima koje su prikupili djelatnici kluba, članovi uprave i sponzori pomoći onima kojima je to najpotrebnije.
U srijedu će sa stadiona Maksimir prema Slavoniji krenuti i Dinamov autobus s donacijama, a svi navijači koji su u mogućnosti također mogu pomoći – u vidu higijenskih proizvoda, vode ili konzerviranih prehrambrenih proizvoda. Sve donacije možete ostaviti u utorak, 20. svibnja tijekom dana na ulazu na parking kod zapadne tribine (kod portira).
Svima hvala od srca!
Na solidarnost poziva i Cedevita!
Košarkaški klub Cedevita poziva sve prijatelje kluba da se uključe u humanitarnu akciju pomoći stanovništvu poplavom ugroženim područjima Hrvatske!
Prihvatni centar bit će Dom košarke Cedevita na zagrebačkom Velesajmu, a pomoć će se prikupljati u utorak, 20.05. od 08:00 do 20:00 sati te u srijedu, 21.05. od 08:00 do 14:00 sati kada će prikupljena pomoć biti posebnim autobusom poslana u Slavoniju.
U ovoj akciji prikupljaju se:
- sredstva za osobnu higijenu,
- dezinfekcijska sredstva,
- konzervirana hrana,
- voda,
- pokrivači,
- dječje stvari (odjeća, obuća, pelene, igračke, slikovnice, bomboni, grickalice)
- odjeća i obuća za odrasle (stradalnicima nedostaje donji veš, čarape i sl.).
Vrijeme prikupljanja pomoći:
- utorak 20.05.2014. od 08:00 do 20:00 sati
- srijeda 21.05.2014. od 08:00 do 14:00 sati