Good Game regionalni turnir najavljuje svoje četvrto izdanje, koje će se 10. i 11. svibnja održati u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu.
192 natjecatelja, 32 vodeće kompanije iz Hrvatske i regije, više od 2000 posjetitelja, brojni štandovi, paneli te višesatni uzbudljivi i napeti gaming okršaji u jednoj od najpopularnijih esports igara Counter Strike, samo su neki od sadržaja koji će obilježiti ovogodišnje izdanje turnira koji predstavlja zanimljivi spoj gaminga, networkinga, team buildinga i humanitarne priče. Osim novog prostora, organizatori najavljuju i novi brending, web stranicu te druga zanimljiva osvježenja.
“U novu sezonu krećemo s potpuno redizajniranom web stranicom koja još bolje prati naš brend, našu prepoznatljivost i nedvosmislenu poruku o Good Gameu kao projektu koji razvija poslovanje kroz gaming i esport. Ovu će godinu osim odlične lokacije obilježiti i puno šareniji expo dio koji donosi puno zabavnih I zanimljivih sadržaja, a uskoro ćemo predstaviti i konferencijski dio gdje ćemo ugostiti najpoznatije regionalne i svjetske kompanije kao bi prenijeli svoja znanja i iskustva našim posjetiteljima,” izjavio je Nikola Stolnik, direktor tvrtke Good Game Global ususret najnovijem izdanju gaming spektakla u Zagrebu.
A jedna će ovogodišnja novost posebno razveseliti igrače. Naime, službeni natjecateljski dio turnira nakon prvog kvalifikacijskog dana odvijat će se u eliminacijskom formatu ali u dvije grupe. Tako će ove godine prvi put biti proglašena dva šampiona. Prošle godine tu je laskavu titulu odnio Valiance čime je skinuo tim Rimac Automobila s trona, nakon dvije godine vladavine. U iznimno kvalitetnim i napetim borbama snage su okušali i natjecatelji iz Vipneta, Nanobita, Forea, Infiniuma, Locastica, Diverta, Iskona, Algebre, Netokracije, Microsofta, Envyja te brojni drugi.
Nakon prošlogodišnjeg turnira prikupljen je novčani fond u iznosu od 100.000 kuna, a taj je novac otišao u ruke mladim poduzetnicima iz Zagreba, pobjednicima posebnog natjecanja Good Game Liftoff održanog u rujnu prošle godine. Ova značajna financijska injekcija velika je pomoć u prvim poduzetničkim koracima pa će tako i ove godine sav prikupljen novac ići u fond za novo izdanje ove vrlo uspješne i odlično prihvaćene inicijative organizatora.
Jedinstveni B2B gaming koncept domaće tvrtke Good Game Global privukao je pozornost i zemalja u regiji pa će se tako nakon zagrebačkog izdanja, 24. i 25. svibnja, turnir preseliti u Skoplje. Potvrđena su i dva jesenska izdanja – Beograd 21. i 22. rujna, te susjedna Ljubljana u koju stiže 18. i 19. listopada. Organizatori najavljuju širenje i na ostale zemlje Europe i svijeta, a više informacija će biti objavljeno u narednim mjesecima.